Tuesday, November 08, 2005

چرا؟؟؟؟؟؟؟

میشه یکی به من بگه جرا؟؟؟
جرا آدما انقدر با هم فرق دارند؟جرا دخترها و پسرها انقدر با هم فرق دارند؟
جرا برداشت آدمها با هم اینقدر فرق داره؟؟؟؟؟؟
کاشکی میشد کاشکی اجازه میدادند بهمون کاشکی خودمون به خودمون این اجازرو می دادیم که یه کم یه کوچولو همدیگرو درک کنیم هم دیگرو بشناسیم
....
ما دختر پسرا خیلی از هم دور و بی خبریم اصلا نمی دونیم تو دلای همدیگه چی می گذره واسه همین همش دچار سوتفاهم میشیم همش با هم دعوا می کنیم و به جون هم می پریم
....
خیلی وقت بود دلم می خواست اینارو بگم ولی انقدر همش این چند وقت خوشحال بودم که دلم دمیومد خودمو ناراحت کنم
:).....

Comments:
فرق داشتنشون مهم نیست .. خوب راستش اگه فرق نداشته باشن که دیگه حوصله ی همدیگه رو هم ندارن ... مهم اینه که اینقدر حالیشون بشه که فرقهای همدیگه رو بفهمن و سعی کنن باهاش کنار بیان ... مهم اینه که یاد بگیرن برای عقاید هم ارزش قائل بشن ... مهم اینه که بتونن قبول کنن که هر کسی یه جوریه ... و آدما با هم فرق دارن ... اگه اینو قبول کنن و نخوان همدیگه رو مثل هم کنن زیاد مشکلی پیش نمیاد ...
 
Post a Comment



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?