Monday, February 13, 2006

تراوشات مخ اينحانب2


الان شش ساعته كه اومدم نت ولي اين صفحه مسخره باز نميشه كلي چيز هي ميومد تو ذهنم و ميرفت و من هيچ كاري از دستم بر نمي اومد و نمي تونستم بنويسم...چرا چون(اين قسمتو اس اس اچ نبينه)اين بلاگ اسپات خيلي موجود مسخره اي هستش
.................
..........
.....
...
..
.
الان چند وقته كه هي نگار اينا به من ميگن چي شده چرا انقدر خوشحالي و من هرچي فكر ميكردم نمي فهميدم چي شده و من چرا خوشحالم ولي فكر كنم امروز فهميدم امروز فهميدم كه خدا چند وقته كه يك نعمت بزرگ بهم داده البته اين نعمت قبلا هم بود ولي يه مدت رفته بود حالا اون نعمت بزرگ ميدوني چيه؟؟اون دوست داشتن دقيقا علت خوشحالي من اينه كه من همه رو دوست دارم واقعا دوستشون دارم اونقدر كه وقتي نميبينمشون دلم براشون تنگ ميشه و وقتي دوباره ميبينمشون خوشحال ميشم و مي خندم واسه همين نگار اينا هي به من ميگن چرا انقدر خوشحالي
خدايا شكرت بخاطر اين نعمت بزرگ
i love you all>:D<
.............
.........
....
..
.
يه كشف بزرگ: كادو دادن خيلي خوب هستش من امروز به دو نفر كادو دادم و وقتي صورتشون رو ديدم كلي انرژي گرفتم دو،سه ماهي بود كه كادو نداده بودم .اين هم يه نعمت بزرگه خودتون رو محروم نكنيد;)خوشحال كردن ديگران واقعا لذت دارههههههه
.............
.........
......
....
..
.
امروز تو دانشگاه چند تا از بچه ها اومدن درد و دل...كلي از دست بقيه ناراحت بودن ميگفتن بچه ها عوض شدن تحويل نمي گيرن بد برخورد مي كنن و از اين قبيل چيزها از يه طرف ناراحت شدم كه چرا واقعا همچين جوي براشون پيش اومده؟؟؟از طرف ديگه خوشحال كه تونستيم اين جو رو تا حدي از بين ببريم بين خودمون ولي واقعا چرا اصلا همچين جوهايي بوجود مياد؟؟؟

Comments:
manam kado dadano kheili doost daram...
kolan be ghole to khoshhal kardane digaran kheili lezat dare...
va omidvaram hame befahman ke in joor khoshhal kardan faghat momkene az roo mohabat bashe na chize dige !!!!!!
 
Post a Comment



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?