Sunday, February 05, 2006

خيلي ناراحت ميشم وقتي دوستامو اين طوري مي بينم اين طور خسته و ناراحت وپژمرده:( واقعا دلم ميشكنه
امشب واقعا ناراحت شدم ....شايدم از رو خودخواهي بود....نمي دونم در هر حال خيلي ناراحت شدم....خيلي زياد....احساس كردم...راستش نمي دونم چي احساس كردم ولي خيلي حس بدي بود .....خدايا ميشه ديگه تجربه اش نكنم؟؟؟؟؟
ميشه همه هميشه شاد باشن؟؟؟مي دونم كه نميشه...ولي خوب سوال كردنش كه عيب نداره داره؟؟؟؟
من دوست ندارم دوستام خط بخورن....دوست دارم باشن....شايدم طاقت ندارم كه ببينم انتخاب غلطي كردم
:Dحالا هرچي كه هست نمي دونم.....هستم....باشيد:)باشه؟؟؟؟
پ.ن:اين دسته ها با اين هيئت هاي دمه خونه همشون با هم صداشون قاطي شده خيلي باحاله هيچي معلوم نيست:))علي هم پنبه چپونده تو گوشش كه بتونه درس بخونه:))خدا كمكش كنهههههههههههههه

Comments: Post a Comment



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?