Wednesday, February 01, 2006

آدم نمي دونه به اين زميني ها چي بايد بگه :D

بچه تر كه بودم وقتي آدم بزگا حسرت مي خوردن و مي گفتن كه خوش به حال شما كاشكي ما هم الان هم سن و سال شما بوديم پيش خودم مي گفتم بابا اينا هم موخشون پاره سنگ بر ميداره چيه هي بايد مشق بنويسي فكر مي كردم مشق نوشتن سخت ترين كار تو دنياس و وقتي بزرگ بشم و ديگه لازم نباشه مشق بنويسم خيلي آدم خوشبختي خواهم بود
حالا امروز داشتم وبلاگ گردي مي كردم ديدم خيليا مثل من كه حوس كرده بودم بچه بشن اين حوسو كردن!!!!جالب بود برام خيلييي
خيلي ها مي خوان برگردن خيلي ها اين بزرگ شدن و نمي خوان....عجيبه چرا واقعا؟؟؟؟؟

Comments:
بچه تر كه بودم وقتی خیلی ناراحت می‌شدم گریه می‌کردم
دلم تنگه برای گریه کردن...
 
masalan mikhay begi ke miduni be gheire zaminiha chi bayad begi ?:D
 
bozorg shodan be in khoobi ...
 
Post a Comment



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?