Wednesday, January 23, 2008

161

من اون فیلم رو ندیدم نه اون شعر رو نخوندم
این بابا رو نمیشناسم هیچ وقت اونور نبودم
من همینم که هستم یه آدم معمولی
هیچ وقت مهم نبودم ,نباید کار سختی باشه
به خودم دروغ نگفتم ,فکر نکردم لازم باشه
زندگی رو دوست دارم یه زندگی معمولی
نمی خوام کتاب باشم دوست دارم که گوش بدم به یه قصه معمولی
نمی خوام عاشق باشم اگه آخرش جدایی
نمی خوام پولدار باشم اگه قیمتش رهایی
نمی خوام زندگیمو به پای شهرت بریزم
دوست دارم خودم باشم یه آدم معمولی
دوست دارم خودم باشم خودم باشم خودم باشم
نمی خوام اول باشم مگه زندگی مسابقه است
نمی خوام تو جمع باشم تنهایی یه قاعده است
نمی خوام به من بگن چی باید آرزو کنم
من می خوام خودم باشم یه آدم معمولی
عشق خودمو برم یه عشق معمولی
به من ربطی نداره اسم این هنرپیشه چیه
اصلا برام مهم نیست این کارخونه مال کیه
هرکسی هرچی داره هرکی که هست خوش به حالش
من می خوام خودم باشم یه آدم معمولی
آره می خوام خودم باشم یه آدم معمولی
من می خوام خودم باشم یه آدم معمولی

Comments:
ببین در مورد پست 161 بدبختانه این کارایی که نمی خوای بکنی تورو به یه آدم غیر معمول بدل می کنه والا آدمهای معمولی این کارا رو میکنن.. درباره 162 هم باید بگه به طرف به خاطر اینهمه قدرت مدیریتش تبریک می گم
 
This comment has been removed by the author.
 
mmm...darvaghe man khaili ham doost nadaram mamooli basham,felvaghe ki doost dare?:D
in ye sher bod ke man doosesh dashtam va gozashtamesh inja hamin:D
 
its a miracle!!!!!!
4 roozi hast ke in ahango rooye hard diskam peyda kardam,
namidoonam az koja oomade roo computere man.
nokte jaleb injast ke vaghti blogetoono dashtam mikhoondam ,zade boodam rooye repeat va dashtam ahango
goosh midadam.
khaily toonestam ba in ahang ertebat bargharar konam.
hes mikonam ahange shakhsiate khodame,az biroon ke negah mikonam fekr mikonam shayad doost daram chenin shakhsiati dashte bahsam.
keep in touch ali_sh_2002@yahoo.com
 
Post a Comment



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?