Monday, October 06, 2008

~178~

فکر میکردم حالم خوبه
فکر میکردم همه چیز روبه راهه
فکر میکردم با قضیه خوب کنار اومدم
ولی وقتی به رفتارم نگاه میکنم میبینم که رفتارم تغییر کرده
همش دارم دعوا میکنم با دوستام
اخلاقم بد شده
دیروز موقع رانندگی از عصبانیت با صدای بلند طوریکه موتورسوار بشنوه بهش فحش دادم!!!!
من!!!!
هندل کردن مامان اینا سخت شده
دیگه نمیتونم دلداریشون بدم و براشون مسخره بازی دربیارم که حالشون خوب بشه
هر جا جمعیت باشه و شلوغ باشه به جای اینکه سرگرم بشم بیشتر یادش میفتم
.
.
.
همه اینا و خیلی چیزای دیگه هست ولی خوب
خوبه دیگه نه؟ منظورم اینه که اینکه رفته خوبه دیگه؟
یعنی باید خوب باشه
نمیشه که نباشه
.
.
.
ببخشید
پ.ن:شاید رفتم کتاب خریدم، حالمو بهتر میکنه

Comments:
mifahmam
handle kardane baqie o didane narahatishoon az hamechi badtare
makhsusan adam vaqti khodesh ham narahate

nemitunam begam migzare,,,
amma to mitoooooniiiiiiiiiiiiiii :* :D
 
uhoom uhoom man mitonam...mechi doosti:*
 
ee?! ki ino nevesht! faghat kam moonde bood ke jaye man ebraze ehsasat ham bokonino rafighamo much koni !!!x-(
adam toye blog e khodesh ham ehsase amniat nemikone...
 
Post a Comment



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?