Thursday, October 16, 2008

~179~

1:
دیدی میگن اگه دلت گرفت راجع به اون موضوع بنویس یا حرف بزن حالت بهتر میشه؟
خوب منم این طوری بودم که اگه مینوشتم حالم خوب میشد
بعضی وقتا برای خودم مینوشتم بعضی وقتا هم اینجا
ولی این چند وقته اتفاق جالبی افتاده
همین که به اینترنت وصل میشم که بیام به اینجا ناراحتیه خودش میره
انگار که اومدن به نت همون کارو برام میکنه
خیلی معتاد شدم نه؟
2:
هدیه دادن دلیل های مختلف میتونه داشته باشه
میتونه برای خوشحال کردن باشه
میتونه برای تشکر کردن و قدردانی باشه
میتونه برای ابراز محبت باشه
میتونه برای خر کردن باشه
یا چیزای دیگه
من به خاطر وقتی که برام گذاشته بودی بهت هدیه دادم
یه جور احساس میکردم باید تشکر کنم
پس خواهش میکنم به خاطر خر کردنم بهم هدیه نده
3:
فکر کنم قبلا هم گفتم
از آدم هایی که مستقیم حرفشونو نمیگن اصلا خوشم نمیاد
از اونهایی که همش میشینن نقشه میکشن که با رفتارشون حرفشونو به آدم بفهمونن
یا با جملات و کلمات انقدر حرفو بالا پایین میکنن که مجبورت کنن حرف دلشونو تو بگی
به نظرم آدم های مغرور و لج دراری هستن
اشتباه نشه نمیگم از معما و این جور چیزا خوشم نمیاد،نه
از آدم هایی که زورشون میاد حرف دلشونو بزنن خوشم نمیاد
4:
در راستای شماره 1 باید بگم که
شماره های بعدی حرفایی نبودن که به خاطرشون اومده بودم اینجا
و این نشون میده که کلا قربون دردای دلم:))
:D

Comments:
1:
هر کسی به یه چیزی معتاده ;)
2:
در راستای تقسیم بندی انواع هدیه:
هدیه میتونه شکل های مختلفی داشته باشه، مثلا وقت ...
شاید مهمترین نکته در دادن هدیه این باشه که هدیه دهنده واقعا انتظاری بابت هدیه ای که داده نداره
3:
مطمئنی که عجله نکردی؟
خیلی وقتا نقشه ای در کار نیست، شاید بشه بهش به عنوان یه نقشه نگاه کرد ولی همیشه این احتمال هست که نقشه نباشه.
شاید این فقط نظر من باشه ولی من فکر میکنم بعضی چیزا ارزشش بیشتر از اینه که براش نقشه بکشی و شاید بسیار بیشتر از اینکه نسنجیده به حرف بیاد.
4:
منم برا گفتن اینا نیومده بودم اینجا ;)
 
3:
miduni chi mishe ke migam az adamaie in tipi ya un tipi khosham nemeiad?miduni chera daram jam mi bandam?chun ke yeki 2nafar nistan
yani ke tedadeshon zeiade
va man hosele nadaram bejaie hamashon fekr konam va dialog besazam va harfashono bezanam.
yani ke be man che ke mardom chi mikhan va arzeshesh cheghadre ...man faghat midunam ke dige hoseleie jangolak bazi nadaram!
 
راستی هدیه مال خوشحال کردنه،
هدیه میگیری خوشحال باش،دیگه فکر نکن که دلیلش چی بود
 
man be onvane ye anonymous be in weblog eteraz mikonam !
inja mataleb sansoor mishe.
man 2 ta comment gozashtam vali faghat yekish accept shode!!
ba in harekat be khanande ha ham tohin shode! vaghty ye nafar mikhune va mibine ke jomle commente man ba "rasty.." shoro shode, mifahme ke jomalate ghablie man sansoor shode...
ey LARIJANI... (in kalame ye joor fohshe baraye sansoorchi ha)
 
avalan ke shoma hamin ke anonymous hasti haghe eterazo az khodet migiri...adame bi namo neshon ke eteraz nemikone
dovoman hamini ke hast webloge khodame, cmm doonie khodame doost daram sansor konam narahati naya dige
 
be anonymous: taze in yeki cmm ham publish nemikonam ta yad begiri chejoori sohbat koni;;)
 
hamamoon khol shodim raft...
minevisam, emzaa mikonam, angosht mizanam, laazem bashe too daadgaah ham shahaadat midam : "CS83 toosh aadame Saalem nist"

Go Go Go Mahy !
 
be armand:man ham taeyeed mikonam:D CS83 toosh aadame saalem nist:D:X
 
be armand:man ham taeyeed mikonam:D CS83 toosh aadame saalem nist:D:X
 
Post a Comment



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?