Friday, April 30, 2010

آقا جون من همینم که هستم میخواین بخواین نمیخواین نخواین.
آدمی که مراعات منو نمیکنه و منم باهاش هیچ رفاقتی ندارم چرا باید مراعاتشو بکنم؟
بهش میگم باباجون پس این سیستم من چی شد؟ من سختمه هر روز این لپ تاپ رو دنبال خودم بکشم .
میگه اتفاقا منم سختمه.میگم آقا من با تاکسی میرم و میام شما وسیله داری.
تازه حواسم نبود بگم مرد حسابی تو که یه سیستم جلوته!!! خوب نیار لپ تاپتو!!!
میگه خوب نیار لپ تاپو کار خودت میخوابه.
گفنم کار من که نمیخوابه کار شما میخوابه .
اصلا این قرتی بازی ها و پاچه خواری ها به مزاج من نمیسازه
اصلا هم دلم نمیخواد بیفتم تو این فیلدها
بابا جون برای وظیفه ای که داری بابتش پول میگیری که نباید قربون صدقت برن تا انجامش بدی.
میگه خسته شدم انقد دنبال نامه دویدم جواب نمیدن دیگه!
خوب داری پول میگیری که بیفتی دنبال نامه دیگه.

Comments: Post a Comment



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?